Deli
Številne organizacije so se v zadnjem času znašle v položaju, ko so morale poskrbeti za normalno poslovanje, hkrati pa zagotoviti varnost svojih zaposlenih in strank.
1. Naredite načrt za neprekinjeno poslovanje (Business Continuity Plan-BCP). V načrtu za neprekinjeno poslovanje je opisano, kako bo podjetje ostalo operativno v primeru večje nesreče ali dogodka, kot je na primer pandemija. Načrt za neprekinjeno poslovanje podrobno opisuje ukrepe, ki so potrebni za ohranitev delovanja podjetja z operativnega in finančnega vidika pred kritičnim dogodkom, med njim in po njem. Če vas je izbruh pandemije COVID-19 ujel nepripravljene je nujno, da poskrbite, da vas tovrstni dogodki nikoli več ne bodo ujeli nepripravljene. Sestavite ekipo in pripravite načrt za neprekinjeno poslovanje. 2. Sestavite ekipo za pripravljenost na izredne razmere. Ob kakršnih koli motnjah poslovanja, na primer zaradi pandemije, morajo organizacije imeti ekipo, ki vodi postopek odločanja in vzpostavi načrt ukrepov v nepredvidljivih razmerah. Z načrtovanjem ukrepov za neprekinjeno poslovanje, bo vaša ekipa imela odlično izhodišče za pripravo organizacije za poslovanje v nepredvidljivih okoliščinah. Vseeno pa se je treba zavedati, da je vsako tveganje za vašo organizacijo lahko edinstveno. Vaša ekipa za izredne razmere ali celo ekipa za pripravljenost na pandemijo, mora spremljati uradna priporočila vladnih, zdravstvenih in drugih služb. Na podlagi teh priporočil in načrtovanja lahko vaša ekipa ugotovi, kako bo vaše podjetje prizadeto. Skladno s tem se lahko odločijo za morebitne dodatne ukrepe, potrebne za varnost in produktivnost osebja. Ekipa za ukrepanje v izrednih razmerah tako načrtuje odziv na nesrečo in poskrbi, da nihče ne bo ostal v zadregi in se spraševal, kakšni so naslednji koraki. 3. Omogočite možnost dela na daljavo. "Delo ni kjer ste. Delo je tisto, kar naredite." Možnost dela na daljavo je postala bistvena za vsa podjetja. Da bi izboljšale ravnovesje med poklicnim in zasebnim življenjem ter povečale produktivnost, vse več organizacij sprejema politiko dela od doma. Omogočanje dela od doma zaradi načrtovanja neprekinjenega poslovanja postaja še toliko bolj dragoceno in pomembno. Številne (tudi velike) organizacije so napovedale, da bodo zaradi izbruha COVID-19 delale na daljavo. Če ste pripravili politiko dela od doma, lahko vaša organizacija in neprekinjeno poslovanje delujeta tudi v primeru omejitev in zapor po vsej državi, kot je bilo na primer spomladi 2020 in na prehodu iz 2020 v 2021. Tukaj je nekaj pomembnih točk, ki jih je treba upoštevati:
4. Bodite pripravljeni z varnostnimi kopijami v oblaku. Pri vseh nepredvidenih dogodkih, ne glede na to ali gre za lokalni dogodek zaradi katerega je nedostopna samo pisarna, ali za odziv na pandemijo, morate paziti kje se vaši poslovni podatki ustvarjajo, shranjujejo in varnostno kopirajo. Zaradi dela od doma to pomeni, da se podatki ustvarjajo in morda shranjujejo tudi v napravah izven osrednjega poslovnega omrežja ali v oblaku. Varnostno kopiranje podatkov iz končnih točk, aplikacij v oblaku in skupnih omrežnih virov moralo biti temeljni del načrta za neprekinjeno poslovanje vsake organizacije. Uporabnike, njihove podatke in njihovo produktivnost morate zaščititi z dobrimi in enostavno obnovljivimi varnostnimi kopijami. Kadar osebje dela na daljavo, je bolj izpostavljeno tveganjem za kibernetsko varnost, izgubljenim ali ukradenim napravam in starim dobrim človeškim napakam. Zaščitite svojo produktivnost, celovitost podatkov in neprekinjeno poslovanje tako, da uvedete rešitev za varnostno kopiranje, ki poleg strežnikov zajema tudi končne točke (prenosne računalnike) ter aplikacije in podatke v oblaku, kot je Office 365. 5. Preizkusite svoj postopek Kako ste lahko prepričani, da boste pripravljeni, ko pride do nesreče? Preizkusite svoj postopek. Ko vzpostavite neprekinjeno poslovanje in sestavite ekipo za pripravljenost na izredne razmere naredite pregled. Tako se boste prepričali ali vse deluje v skladu z načrtom in pričakovanji. Sredi dogodka, ki zahteva izvajanje načrta neprekinjenega poslovanja ni primerno, da ugotovite, da je nekaj pokvarjeno ali ne deluje.
Konica Minolta Slovenija in Konica Minolta
Vodja marketinga
Stiki z javnostjo
01 568 05 11