Nasveti za uspešno vodenje 'Eco-Friendly' tiskarne
Velikost trga komercialnih tiskarskih storitev je leta 2022 znašala slabih 595 milijarde evrov, s tem, da je pričakovana letna rast 3,50 %. Medtem ko se je število tiskarn sicer nekoliko zmanjšalo, se število trajnostnih komercialnih tiskarn povečuje zaradi spremenjenih pričakovanj strank in pospešene digitalne preobrazbe.
- Razdelitev ankete po celotnem podjetju ali izvedba okroglih miz z zaposlenimi. Predstavite svoje trajnostne cilje in razloge zanje ter prosite za povratne informacije, ideje in priporočila za njihovo čim boljše izvajanje in doseganje. Poročajte o uporabnih spoznanjih, pridobljenih na podlagi rezultatov.
- Ustanovitev skupine za trajnostni razvoj, ki vključuje predstavnike (1) kadrovske službe za predstavitev vrednot za zaposlene (zgodba o vaših vrednotah za privabljanje in ohranjanje zaposlenih) in varnost na delovnem mestu, (2) trženja za notranjo in zunanjo komunikacijo v vseh kanalih, platformah in iskalnikih, (3) prodaje/servisa za izmenjavo pričakovanj in želenih rezultatov strank in njihovih končnih uporabnikov in (4) financ za uskladitev finančnih ukrepov z ustreznimi pobudami in merili uspešnosti.
- Povabite skupino za trajnostni razvoj na sestanke vodstva, da poroča o svojem napredku, dosežkih in akcijskih načrtih in skupaj z zaposlenimi proslavite ključne mejnike.
- Pridobitev in promocija verodostojnih certifikatov (FSC, CGP, SFI itd.).
- Preverite in izberite najboljše partnerje za nakup in varno ravnanje z odpadki izdelkov ter uporabite tehnologijo za spremljanje in poročanje.
- Spodbujajte zaposlene, da bodo ambasadorji vaše blagovne znamke.
- Izkoristite priložnosti za predstavitev svojih zmogljivosti obstoječim in potencialnim strankam, vključno s tem, kako je integrirana uporaba tiska in digitalnih tehnologij multiplikator za oboje.
- Merite, upravljajte in povečujte komunikacijo, ki prikazuje kako vaša prizadevanja prinašajo dodano vrednost za vaše podjetje.