Na poti do "End of Support" prepada

Kaj to pomeni in kako se pravočasno zaustaviti.

Smo na poti do ključnega roka, ki bo prizadel številna podjetja - vendar se tega le redki zavedajo: 14. januarja 2020 se bo končalo obdobje razširjene podpore za številne priljubljene Microsoft izdelke, zlasti za Windows Server 2008, Windows Server 2008 R2 in Windows 7.


Kaj pomeni konec razširjene podpore?

 
Že samo obdobje razširjene podpore je prehodna faza, ki označuje konec "glavne" podpore, kjer se zagotavljajo redne posodobitve in podpora, in zaključkom vseh podpor in posodobitev, vključno s kritičnimi varnostnimi popravki. Med fazo razširjene podpore so še vedno na voljo varnostne posodobitve, vendar morajo stranke Microsoftu plačati dodatno pristojbino za vsak primer podpore. Stroški za te običajno znašajo med 500 in 700 dolarjev. Nikakor pa Microsoft ne sprejema zahtev za garancijsko podporo, spremembe dizajna ali nove funkcije.
 
Ko izdelek pride do konca razširjene podpore, Microsoft ne bo več zagotavljal kakršne koli podpore ali varnostnih nadgradenj. V kolikor podjetja še naprej uporabljajo te izdelke, so izpostavljena velikim varnostnim tveganjim.


Kakšne posledice ima lahko to za poslovanje?

 
Najprej, obstaja varnostna grožnja, saj izdelki, ki niso podprti, ne prejemajo varnostnih popravkov ali posodobitev. To pomeni, da bodo na primer strežniki, ki delujejo na zastarelem izdelku, bolj izpostavljeni za napade katere koli nove, izboljšane ali nastajajoče varnostne grožnje (tj. virusi, vdori, izsiljevalska programska oprema itd.).
 
Poleg varnostnega tveganja: če je podpora še vedno potrebna, so stroški zanjo lahko enormni. Seveda je treba upoštevati tudi stroške za motnje v poslovanju, do katerih pride zaradi izpadov ali slabih zmogljivosti uporabljenih izdelkov. Slaba zmogljivost je očitna nevarnost uporabe starejše opreme in programske opreme. Po podatkih IDC imajo strežniki, starejši od 3 let, 60% bolj verjetno možnost izpadov.
 
Kakor koli že, zastarel operacijski sistem je šibka podlaga za izvajanje novih rešitev v podjetju. Nove programske rešitve so pogosto nezdružljive s starejšimi operacijskimi sistemi - to se lahko pokaže kot težava pri uvajanju potrebnih novih rešitev in procesov v podjetju.
 

Kakšne so torej možnosti?

 
Za Microsoftove rešitve trenutno obstajata dve možni poti:

  • nadgradnja na najnovejši različico (Windows Server 2016, Exchange 2016),
  • migracija na Office 365 Exchange,
  • migracija strežniških aplikacij 2008 v Azure.
 
V vsakem primeru je treba pri odločitvi za nadgradnjo upoštevati več dejavnikov:
  • je to strežnik, na katerem so nameščene ključne poslovne aplikacije,
  • bodo aplikacije z novo različico strežnika delovale nemoteno,
  • je potrebno nadgraditi tudi druge aplikacije, ki so nameščene na strežniku, kot na primer Citrix XenApp?

 
Ne glede na to, s čim se podjetje končno premakne naprej - ključno je, da to stori strateško in načrtno, v najboljšem primeru predčasno, kar pomeni, preden se odpelje v prepad "konca razširjene podpore". Konica Minolta kot zaupanja vreden partner vam z veseljem pomaga.

Na poti do "End of Support" prepada

Če želite, da vam pomagamo pri prehodu na novejše različice Microsoft izdelkov, izpolnite in nam pošljite spodnji obrazec.

Da, želim prejemati informacije po:

o trenutnih izdelkih in storitvah podjetja Konica Minolta Slovenija in drugih povezanih družb znotraj skupine, ki so prilagojena mojim osebnim interesom . Vaši podatki bodo obdelani v skladu z našim pravilnikom o zasebnosti .

Polja z * so obvezna!