Konica Minolta

Slovenija

  • Slovenščina

Giving Shape to Ideas

Storitve upravljanja vsebin

UPRAVLJANJE DOKUMENTOV

NAZAJ

Kateri so tipični izzivi upravljanja z dokumenti?

Poplava informacij, podatkov in dokumentov, s katerimi se soočajo podjetja dnevno narašča – ePošta, podatki, datoteke, računi in druga dokumentacija, napihujejo količino podatkov, ki se pogosto nahajajo v podatkovnih silosih na različnih lokacijah, po mizah, fasciklih ... Posledično se podjetja soočajo z naslednjimi izzivi:

  • velika količina poslovnih informacij samo na papirnih dokumentih,
  • počasen in nezanesljiv postopek zajemanja/skeniranja dokumentov (računi, pogodbe, naročilnice, dobavnice ...),
  • ročno vpisovanje podatkov dokumentov v informacijske sisteme podjetja (ERP, DMS, CRM ...),
  • ročno upravljanje dokumentov (potrjevanje računov, naročilnic, pogodb ...),
  • ne ve se kakšen je status dokumentov (zadnja verzija, kje se nahaja ...),
  • izgubljene, nepopolne, podvojene, neurejene informacije in dokumenti,
  • prekomerna izguba časa za iskanje dokumentov,
  • veliko podatkov v različnih sistemih brez povezave.

Z našimi rešitvami in storitvami na področju upravljanja z dokumenti smo pomagali že številnim slovenskim podjetjem kot so: NLB, SPAR SLOVENIJA, BRINOX, RCM, SPORTINA, ŽITO, TRIMO, POMGRAD, RWA SLOVENIJA, SUMIDA, IZVRŠITELJ DENIS PATERNOST ...

Z digitalnim upravljanjem z dokumenti bo vaše poslovanje učinkovitejše; na potrebe vaših strank se boste odzivali hitreje, vaši poslovni podatki bodo varovani, delovni procesi pa racionalizirani – s tem bo vaše poslovanje pridobilo na odzivnosti, poslovni rezultati pa bodo deležni dobrodošle vzpodbude.

Naročite se na brezplačni posvet s strokovnjakom.

Obrazec

Podatke, ki nam jih boste zaupali v zgornjem obrazcu bomo uprabili izključno za namen vašega povpraševanja.

V kolikor želite biti redno obveščeni o naših produktih, rešitvah in storitvah vas prosimo da se registrirate in podate privolitveno izjavo skladno s splošno uredbo o varovanju osebnih podatkov.

REGISTRACIJA!