UPRAVLJANJE UPORABNIKOV IN STROŠKOV

Samodejna analiza uporabe in napredno obračunavanje stroškov

Odkrijte sodobno tiskalno okolje, prilagojeno vašim potrebam


Med malimi, srednje velikimi in mednarodnimi podjetji so številne razlike.

Vsakdo ima svoj slog upravljanja, potrebe, stranke in cilje. Ne glede na to, katero organizacijo predstavljate, vam Konica Minolta nudi rešitev upravljanja uporabnikov in stroškov, ki bo izpolnila vaše zahteve. Prilagodljiva programska oprema bo zadovoljila vaše dejanske potrebe tudi po spremembah, do katerih pride z razvojem podjetja.

Rešitve

Rešitve

Upravljanje uporabnikov in stroškov

Centralizirano upravljanje uporabnikov in stroškov v podjetju občutno zmanjša vašo porabo sredstev za storitve tiskanja – pogosto celo za 30 %. S pomočjo te nadzorne rešitve lahko uživate v donosnem in sodobnem tiskalnem okolju. Ni potrebe po velikih vlaganjih v tiskalno infrastrukturo: programska oprema podpira večfunkcijske tiskalnike Konica Minolta in celo manjše pisarniške tiskalnike. Vse to pripomore k enostavnemu in učinkovitemu nadzoru nad vsemi vašimi napravami – ne glede na to, ali ste malo podjetje z nekaj večfunkcijskimi napravami ali mednarodno podjetje s pisarnami po vsem svetu.

Strojna oprema
Tiskalna strojna oprema Konica Minolta

Želite najboljše zmogljivosti digitalnega tiskanja? Ravnokar ste jih našli. Strojna oprema za tiskarsko proizvodnjo in pisarne Konica Minolta postavlja panožne standarde z napravami, ki nudijo revolucionarno kakovost barvnih slik, ultra hitro črno-belo tiskanje, možnosti sprotne končne obdelave profesionalne kakovosti, ki ustrezajo kompleksnim specifikacijam vaših opravil, in še več. Ne glede na obseg ali območje specializacije vašega podjetja vam naša tiskarska strojna oprema omogoča izdelavo lastne tiskalne infrastrukture, upravljanje digitalnih vsebin, uvajanje najsodobnejših merilnih instrumentov in iskanje drugih rešitev, zasnovanih za revolucionarno spreminjanje vašega poteka dela.

Programska oprema
SafeQ Print Management

SafeQ predstavlja rešitev upravljanja tiskanja v podjetju, ki vam omogoča nadzor nad vsemi vašimi tiskalnimi navadami in podatki ter vam pomaga pri odločanju na podlagi dejstev glede tiskalnega okolja in infrastrukture v vaši organizaciji. S tem orodjem lahko znižate stroške tiskanja, kopiranja in optičnega branja. SafeQ zabeleži vse dejavnosti večfunkcijskega tiskalnika ne glede na njihovo lokacijo, s čimer boste lahko brez skrbi, poskrbljeno pa bo tudi za varnost in produktivnost.

Storitve
Vedno na voljo

Naše izkušeno in poučeno strokovno osebje vam bo odgovorilo na vsa morebitna vprašanja in vam pokazalo, kako uporabljati izdelek. Naše storitve vam bodo koristile v okviru sistema podpore, ki vam in vašemu podjetju zagotavlja, da boste lahko v celoti izkoristili vse rešitve. Nudimo vam vrsto različnih storitev, vključno z optimiziranimi rešitvami tiskanja v kombinaciji s svetovanjem, uvajanjem strojne in programske opreme, upravljanjem poteka dela z namenom zmanjšanja porabe sredstev za dokumente in pametnimi varnostnimi storitvami, s katerimi boste zaščitili svoje poslovanje.

UPRAVLJANJE UPORABNIKOV IN STROŠKOV

UPRAVLJANJE UPORABNIKOV IN STROŠKOV

Ključne značilnosti

Uvedite rešitev upravljanja tiskanja v podjetju YSoft in naredite korak naprej. Pomagajte predstaviti sodobno tiskalno okolje, ki je prilagodljivo, donosno in varno. S tem orodjem za upravljanje uporabnikov in stroškov boste spremenili način, na katerega nadzirate svojo tiskalno infrastrukturo. Prevzemite nadzor nad proračunom s spremljanjem vseh stroškov optičnega branja, tiskanja in kopiranja na uporabnika, napravo ali pisarno. Zaznajte problematično tiskarsko ravnanje in ustrezno prilagodite svoja pravila. V centraliziranem tiskalnem okolju strežniška aplikacija poveže vse vaše omrežne naprave s poslovnim imenikom, kar vam omogoča, da nastavite pravila upravljanja ali uvedete precej učinkovitejše poteke dela. 


S to nadzorno rešitvijo boste na tekočem, tudi če v svoji organizaciji opravljate številne projekte za mnoge stranke. Vsaki stranki lahko namenite kodo za obračunavanje in dodelite stroške ustreznim projektom. Na ta način je precej lažje zaračunati vaši stranki natančne stroške tiskanja, namesto da jih vedno znova sami pokrivate. Analizirajte pregledne grafikone in poročila o upravljanju, da dobite hiter in podroben pregled. Za večjo preglednost in učinkovitost lahko ustvarite tudi svoja lastna prilagojena poročila. 


YSoft SafeQ je učinkovito, prilagodljivo in popolno orodje za upravljanje uporabnikov in stroškov, ki vam nudi vse funkcije, ki jih potrebujete za poenostavitev svojega poteka dela, z njim pa boste tudi prihranili denar ter prejeli preglednejša stroškovna poročila.

Povečana varnost

Povečana varnost

Hitri in jasni pregledi nad stroški

Hitri in jasni pregledi nad stroški

Centralizirano upravljanje

Centralizirano upravljanje

Samodejna analiza uporabe

Samodejna analiza uporabe

Napredno obračunavanje stroškov

Napredno obračunavanje stroškov

Kontaktirajte nas

Kontaktirajte nas

Kontaktirajte nas za dodatne informacije

Prilagodite svojo rešitev upravljanja uporabnikov in stroškov, da v celoti izkoristite vse funkcije, ki jih ponuja. Ne veste, kako? Za več informacij se obrnite na nas in naši izkušeni strokovnjaki vam bodo z veseljem odgovorili na vsa vprašanja in odpravili vaše skrbi.

Kontaktirajte nas

Kontaktirajte nas

Da, želim prejemati informacije po:*

o trenutnih izdelkih in storitvah podjetja Konica Minolta Slovenija in drugih povezanih družb znotraj skupine, ki so prilagojena mojim osebnim interesom . Vaši podatki bodo obdelani v skladu z našim pravilnikom o zasebnosti .

Polja z * so obvezna!