YSoft SafeQ


Ohrani tiskanje in stroške tiskanja pod nadzorom


Poslovna okolja morajo na splošno imeti natančen pregled nad postopki in stroški tiskanja, da lahko porabijo sredstva v skladu s proračunom in ohranjajo nizke stroške tiskanja. Večina izobraževalnih in javnih ustanov in podjetij s projektnim delom želi zaračunati stroške tiskanje posameznikom. Vse te zahteve odlično izpolnjuje YSoft SafeQ Print Management, ki zagotavlja napredno transparentnost. SafeQ je primerno orodje za celovito upravljanje uporabnikov in stroškov, saj nudi centralizirano upravljanje uporabnikov in vlog, olajša dodeljevanje in zaračunavanje stroškov, vključuje zmožnosti upravljanja proračuna in kvot ter podpira podrobno poročanje o proizvodu in stroških.


YSoft SafeQ workflow

YSoft SafeQ

YSoft SafeQ

Centralno upravljanje uporabnikov in vlog

  • Centralizirano upravljanje uporabnikov
  • Predloge dovoljenj
  • Centralizirano upravljanje preverjanja pristnosti

Dodeljevanje in zaračunavanje stroškov

  • Obračunavanje in nadzor tiskanja
  • Samodejno sledenje
  • Sledenje naprav drugih proizvajalcev
  • Izračun posamezne cene
  • Prilagodljiva razporeditev stroškov
  • Nadzor lokalnih tiskalnikov

Upravljanje proračuna in kvot

  • Enostavna dodelitev proračuna
  • Redno ponastavljanje proračuna
    • Ponovno nalaganje blagajne
    • Ponovno nalaganje samopostrežnih storitev
    • Ponovno nalaganje kreditne kartice

Podrobno poročanje o proizvodu in stroških

  • Spletna poročila
  • Poročila o upravljanju
  • Izvoz rezultatov poročila
  • Samodejno poročanje

Če želite imeti na voljo več informacij si oglejte prospekt (angleško).

YSoft SafeQ prospekt

Kontaktirajte nas

Kontaktirajte nas

Da, želim prejemati informacije po:

o trenutnih izdelkih in storitvah podjetja Konica Minolta Slovenija in drugih povezanih družb znotraj skupine, ki so prilagojena mojim osebnim interesom . Vaši podatki bodo obdelani v skladu z našim pravilnikom o zasebnosti .

Polja z * so obvezna!