Pcounter


Strežniška programska oprema za obračunavanje z upravljanjem kvot in vsestransko uporabnimi funkcijami za pokrivanje stroškov.


Kot napredna rešitev za upravljanje strežniškega tiskalnika in obračunavanje Pcounter pomaga podjetjem in izobraževalnim ustanovam natančno nadzirati uporabo vseh omrežnih tiskalnikov in dodeljevati stroške tiskanja, kopiranja, optičnega branja in faksiranja projektom, oddelkom, uporabnikom in odjemalskim računom. Različni izbirni moduli Pcounter ponujajo možnosti prilagajanja.


Pcounter workflow

Pcounter

Pcounter

Centralno upravljanje uporabnikov in vlog

  • Centralna zbirka podatkov
  • Integracija z imeniki uporabnikov
  • Predloge dovoljenj
  • Centralizirano upravljanje preverjanja pristnosti

Upravljanje proračuna in kvot

  • Enostavno dodeljevanje kvot
  • Redna ponastavitev kvot
  • Terminal za ponovno nalaganje gotovine (izbirno)
  • Pcounter Web Cashier (izbirno)
  • Pcounter Web Pay (izbirno)

Dodeljevanje in zaračunavanje stroškov

  • Osnovno obračunavanje in nadzor tiskanja
  • Napredno obračunavanje tiskanja, kopiranja, optičnega branja in faksiranja
  • Samodejno sledenje
  • Upravljanje tabel s cenami
  • Pcounter Workstation Manager

Podrobno poročanje o učinku in stroških

  • Ustvarjanje poročil
  • Izvoz poročanih podatkov
  • Pcounter Web Report (izbirno)

Dodatni moduli

  • Pcounter Embedded
    Osebni dostop do čakalne vrste za tiskanje prek zaslona na dotik bizhub; vdela funkcije, kot so preverjanje pristnosti uporabnika, tiskanje s priklicem in obračunavanje, v zaslon naprave.
  • Pcounter WebPay
    Omogoča uporabnikom ponovno polnjenje njihovih računov prek interneta brez posredovanja osebja; pomembna funkcija za akademske ustanove.
  • Pcounter Workstation Manager
    Omogoča obračunavanje tiskalnih opravil, poslanih prek neposrednega tiskanja, z nadzorom tiskalnih dejavnosti na napravah, ki niso povezane s programsko opremo Pcounter.
  • Pcounter Custom Data Kit
    Omogoča integracijo programske opreme Pcounter z obstoječimi informacijskimi sistemi in poslovnimi postopki z uporabo Pcounter API.
  • Pcounter Web Report
    Enostaven dostop prek spletnega vmesnika do naprednih pregledov, poročil in grafikonov; poenostavi statistiko in analizo poljubne delovne postaje v omrežju.
  • Pcounter Web Cashier
    Osebju brez skrbniških pravic omogoča upravljanje uporabniških računov Pcounter iz katere koli delovne postaje, npr. depozit ali dvig denarja, ustvarjanje uporabniških računov, tiskanje potrdil itd.
  • Pcounter Custom Data Kit Connect
    Omogoča strankam, da zamenjajo stanje na uporabniškem računu Pcounter z zunanjo podatkovno zbirko ali rešitvijo mikro plačil, ki jo nato uporabi Pcounter.
  • Pcounter Print Release App
    Omogoča uporabnikom naprav s sistemom iOS tiskanje dokumentov s strežnika Pcounter na priključeni večfunkcijski napravi po njihovi izbiri, ne da bi morali vnaprej izbrati čakalno vrsto za tiskanje.

Če želite imeti na voljo več informacij si oglejte prospekt (angleško).

Pcounter prospekt

Kontaktirajte nas

Kontaktirajte nas

Da, želim prejemati informacije po:

o trenutnih izdelkih in storitvah podjetja Konica Minolta Slovenija in drugih povezanih družb znotraj skupine, ki so prilagojena mojim osebnim interesom . Vaši podatki bodo obdelani v skladu z našim pravilnikom o zasebnosti .

Polja z * so obvezna!