dokoni SYNC & SHARE


Sodelovanje, kjer koli ste, kadar koli želite in iz katere koli naprave


Današnji poslovni svet je poln vedno hitrejših sprememb z novimi tehnologijami in globalno integracijo, ki silijo podjetja v nenehne inovacije. Podjetja so lahko uspešna, samo če se uspešno in pravočasno odzivajo na te spremembe. Podjetja lahko zagotovijo svojo konkurenčno prednost, samo če najdejo načine, na katere se lahko prilagodijo novim izzivom, in če so pripravljena brez oklevanja sprejeti nove smernice.

 

Skupna raba datotek z notranjimi in zunanjimi sodelavci igra pomembno vlogo pri vsakodnevnem rutinskem delu. dokoni SYNC in SHARE nudi projektnim skupinam prilagodljivost, s katero so se seznanili pri potrošniških oblačnih rešitvah, in varnost, ki ima pri poslovanju ključno vlogo. Zaposleni lahko zlahka ustvarijo in upravljajo svoja lastna delovna okolja za najhitrejše in najučinkovitejše izvajanje projektov doslej, saj lahko s programsko opremo dokoni SYNC in SHARE delajo, kjer koli so, kadar koli želijo, in na kateri koli napravi. 

 

dokoni SYNC in SHARE omogoča prilagodljivo upravljanje dostopa in skupno rabo podatkov in informacij z notranjimi in zunanjimi zainteresiranimi stranmi in sodelavci. Poslovne datoteke in dokumenti so zaščiteni v skladu s pravilniki, ki jih določi podjetje. Program shrani prejšnje različice dokumentov in zanesljivo spremlja, kdo je naredil kaj na katerem dokumentu. Možnost dodajanja komentarjev datotekam in dokumentom in samodejno pošiljanje obvestil sodelavcem izboljšata učinkovitost skupnega dela na dokumentih.

 

S programsko opremo dokoni SYNC in SHARE bo vsako podjetje izboljšalo svojo učinkovitost in se bo lahko hitreje odzvalo na spremembe ter izboljšalo svojo skupno hitrost poslovanja. Uporabniki programske opreme dokoni SYNC in SHARE dobijo popolno prilagodljivost glede časa, lokacije in naprave, zaradi česar je ta program zlasti zanimiv za podjetja, ki delujejo na več lokacijah.

 

 

dokoni SYNC & SHARE  logo


dokoni SYNC & SHARE  workflow

dokoni SYNC & SHARE

dokoni SYNC & SHARE

Distribucija dokumentov

  • Izmenjava datotek z notranjimi in zunanjimi sodelavci 
  • Dostopnost iz vseh naprav
  • Integracija z več shrambami podatkov
  • Zvezna povezljivost v več namestitvami na različnih lokacijah 
  • Funkcija odlaganja datotek

Upravljanje vsebine

  • Usklajevanje omogoča, da so vsi podatki usklajeni z vsemi uporabniki in vsemi napravami
  • Priljubljene datoteke omogočajo hiter dostop do najpogosteje uporabljanih datotek
  • Datoteke s komentarji za razpravo o vsebinah na osnovi datotek
  • Označevanje dokumentov za hitrejše iskanje 
  • Možnost poteka dela
  • Upravljanje uporabnikov 

Če želite imeti na voljo več informacij si oglejte prospekt (angleško).

dokoni SYNC & SHARE prospekt