O PODJETJU KONICA MINOLTA

Naše vrednote

Naslednjih šest vrednot predstavlja bistvo naših najglobljih prepričanj in opredeljuje način našega poslovanja s katerim oblikujemo trdne odnose z vsemi našimi partnerji. Simbolizirajo to, za kar se zavzemamo in upravljamo pri sprejemanju odločitev.


Naša zgodovina

2015

Konica Minolta je že dvanajsto leto zapored uvrščena na lestvico FTSE4Good Global index. Pri zadnjem ocenjevanju je Konica Minolta prejela vse točke na področjih korporativnega upravljanja, onesnaževanja in vidikov virov ter visoke ocene na področju podnebnih sprememb.
Konica Minolta je drugič prejela nagrado RobecoSAM Gold Class Sustainability Award in si tako za svoje gospodarske iniciative prislužila najvišjo oceno v sektorju Computers & Periphals in OfficeElectronics, vključno z upravljanjem inovacij in upravljanjem s tveganji ter okoljskimi pobudami na področju strategij za podnebne spremembe, okoljske politike in njihovo upravljanje. 69 izmed več kot 3.000 največjih svetovnih podjetij je bilo razvrščenih v razred Gold Class.
Konica Minolta je od raziskovalne agencije »oekom« petič prejela naziv Prime Status. Agencija »oekom« je na korporativni lestvici 2015 družbo razglasila za eno od vodilnih svetovnih podjetij na področju družbene odgovornosti v segment industrije elektronskih naprav in pripomočkov.
Konica Minolta je osvojila prvo mesto za okoljske aktivnosti v 18-ti raziskavi Nikkei Environmental Management Survey
Konica Minolta je z željo po razvoju novih podjetij odprla štiri poslovne inovacijske centre na vsakem od svojih ključnih regionalnih trgov severne Amerike, Evrope, Azije s Pacifikom in Japonske.
 

2014

Hčerinska družba Konice Minolta – podjetje Charterhouse – je prevzela podjetje Indicia. Prevzem je del nadaljevanja strategije družbe Charterhouse, s katero želijo okrepiti ponudbo na področju marketinških storitev. Ker je Charterhouse del Konica Minolta Business Solutions Europe, to predstavlja pomembno strateško pridobitev v smeri zagotavljanja celostnih poslovnih storitev, saj Konica Minolta tako pridobiva nova znanja na področju upravljanja z marketinškimi storitvami (Marketing Management Services).
Konica Minolta je napovedala uvedbo globalnega programa za upravljanje s storitvami vsebin (MCS – Managed Content Services). MCS podjetja je prilagojen individualnim digitalnim delovnim potekom (workflow) uporabnikov/strank, katerih cilj je povečanje učinkovitosti delovanja.
Agencija Gartner je Konico Minolta leta 2014 umestila v kvadrant Vodij Magičnega kvadranta za upravljanje s tiskalniškimi storitvami (MPS – Managed Print Services) in za upravljanje s storitvami vsebin (MCS – Managed Content Services.
Konica Minolta je napovedala začetek delovanja in sponzoriranje fundacije PROKOM, neodvisno skupnost uporabnikov produkcijskega tiska. K vključitvi v skupnost uporabnikov Konica Minolta bizhub PRESS so vabljena podjetja iz celotne Evrope. PROKOM bo pomagal članom pri izmenjavi izkušenj ter razvoju in rasti učinkovitih digitalnih komunikacijskih storitev.
Konica Minolta je z vrhunsko oblikovanima serijama bizhub C554e in bizhub C3850 osvojila nagrado Red Dot Award 2014.
Konica Minolta se je tri leta zapored uvrstila na lestvico Dow Jones Sustainability World Index, kar potrjuje njeno ekonomsko, okoljsko in družbeno uspešnost.
Konica Minolta je osvojila mesto na A seznamu “The CDP Climate Performance Leadership Index 2014 (CPLI)” za svojo zavezanost k zmanjševanju emisij ogljika in ublažitev poslovnih tveganj zaradi klimatskih sprememb.
Konica Minolta je številka 1 v Evropi na področju pisarniškega barvnega A3 (22,2 %) in produkcijskega tiskanja (34,3 %) (na podlagi informacijskih virov)
Konica Minolta sistemi so prve laserske multifunkcijske naprave svoji v industriji, ki so prejeli oznako Blue Angel pod novimi, strožjimi predpisi.


2013

Konica Minolta je s serijo izdelkov bizhub C554 osvojila nagrado IF Product Design Award.
Konica Minolta je osvojila nagrado dobrih praks PRINCE2 Best Practise Award 2013 za odličnost na področju projektnega vodenja.
Prišlo je do reorganizacije Sistema vodenja skupine in do preimenovanja podjetja v Konica Minolta, Inc.
Podjetji Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH in Konica Minolta Business Solutions Deutschland GmbH sta se združili v podjetje Develop GmbH. Družba bo ustvarila posel za blagovno znamko DEVELOP in se tako vključila v novo obdobje rasti z dvema blagovnima znamkama, ki odlično dopolnjujeta potrebe strank.
 

2012

Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH je prevzela Charterhouse PM Limited, vodilno evropsko podjetje za marketinške storitve. Načrtovana pridobitev je del Konica Minolta strategije za razvoj storitev upravljanja s tiskanjem (Print Management Services).
Nagrada BLI Line of the Year 2012: Konica Minolta je drugo leto zapored osvojila prestižno nagrado A3 MFP Line of the Year, ki jo podarja Buyers Laboratory Inc.
Predstavljeno je napredno oblikovanje Info Palette. Z veliko 9” inovativno nadzorno ploščo se začne uvajanje udobne možnosti  “Touch & Swipe” za predogled dokumentov na zaslonu in različnih intuitivnih ukazov.
Konica Minolta je kot prvi MFP proizvajalec osvojila bronasto nagrado na tekmovanju Eco Mark Award 2012. Nagrada izpostavlja okoljsko odgovoren odnos izdelkov KonicaMinolta.
Konica Minolta je osvojila nagrado BLI linija leta 2011 (BLI Line of the Year 2011): podjetje Buyers Laboratory Inc. (BLI), vodilni globalni ponudnik informacijskih in testnih storitev za področje industrije digitalnega tiskanja, vsako leto izbere ponudnike z najboljšimi linijami izdelkov, ki jih določijo na podlagi rezultatov posameznih modelov.
Kot nov izdelek naše blagovne znamke v segment prudukcijskega tiska je sprejet “bizhub PRESS”, na trg pa je predan "bizhub PRESS C8000".
Konica Minolta se je pridružila poslovni iniciativi United Nations Global Compact, ki opisuje deset zavez na področju človekovih pravic, dela, okolja in boja proti korupciji.
 

2011

Konica Minolta je predstavila svoje storitve za upravljanje s tiskanjem (MPS – Managed Print Services) pod imenom Optimizirane storitve tiskanja (OPS – Optimized Print Services). Z združevanjem svetovanja ter uvajanja in upravljanja s strojno in programsko opremo OPS povečuje učinkovitost in zmanjšuje skupne stroške lastništva (TCO) infrastrukture za poslovno tiskanje v srednjih in velikih podjetjih.
 

2010

Predstavljena je nova oblikovna smer InfoLine: ob upoštevanju Konica Minolta filozofije inovacij in sprememb je novi bizhub C550 opremljen z revolucionarnim InfoLine oblikovanjem, ki vključuje osnove obstoječih bizhub modelov, v primerjavi s starejšimi modeli pa je stilsko in tehnološko dovršeno pisarniško orodje.
 

2009

Odpre se Digital Imaging Square, prvi predstavitveni prostor, ki je namenjen trgu proizvodnje tiskanja.
Konica Minolta se umakne s poslovnega področja fotoaparatov in kamer.
Z izdelkom bizhub C450 smo na trg dali prvo napravo, opremljeno s krmilnikom Emperon, ki smo ga razvili sami.
 

2007

Ime “bizhub” prevzamemo kot našo novo blagovno znamko pisarniške opreme. Bizhub C360 je prvi izdelek s tem imenom.
Na trg smo poslali novo generacijo inkjet tekstilnega tiskalnika “Nassenger V”.
S priključitvijo uprav družb Konica Corporation in Minolta Co., Ltd. je ustanovljeno holdinško podjetje Konica Minolta Holdings, Inc.
 

2005

Družba Konica Minolta Supplies Manufacturing Co., Ltd. je začela svoje delovanje z uvedbo Simitri polimeriziranega tonerja. Družba je skupno podjetje za proizvodnjo polimeriziranih tonerjev na podlagi biomase za večfunkcijske naprave in tiskalnike.
 

2004

Konica Minolta je prvo podjetje na svetu, ki prejme oznako Blue Angel na področju kopiranja.
Na trg pride monokromatski laserski printer “SP101”.
 

2003

Na trg pride digitalni barvni kopirni stroj “CF70”.
 

2000

Marketinška predstavitev "Minolte 7000", pionirskega SLR fotoaparata s funkcijo samodejnega ostrenja (avtofokus).
 

1992

Uvedba prvega kopirnega stroja na svetu z brezstopenjsko funkcijo povečevanja in pomanjševanja “EP450Z”.
 

1990

"Konica C35AF" je predstavila prvi 35 mm kompaktni fotoaparat s samodejnim ostrenjem na svetu.
"Konica C35EF" je predstavila prvi 35 mm fotoaparat z vgrajeno bliskavico in funkcijo AE.
 

1985

S sedežem v Hamburgu v Nemčiji je ustanovljena prva evropska podružnica.
 

1983

“Minolta Hi Matic” na krovu vesoljske ladje “Friendship 7” poleti v zemljino orbito.
 

1977

Končan je prvi kopirni stroj podjetja z imenom “Minolta Copymaster”.
 

1975

Kazuo Tashima začne s proizvodnjo fotoaparatov na Japonskem in ustanovi podjetje Nichi-Doku Shashinki Shoten, kasneje poznano kot Minolta Co., Ltd.
 

1965

Začne se trženje prve blagovne znamke fotoaparatov na Japonskem - Cherry Hand Camera.
 

1962

Rokusaburo Sugiura začne s prodajo materialov za fotografijo in litografijo v podjetju  Konishiya Rokubeiten v kraju Kojimachi v Tokiu. To označuje temelj podjetja Konica Corporation.


Listina skupine Konica Minolta o poslovnem vedenju

Korporacije, poleg tega, da so gospodarski subjekti, ki se ukvarjajo z iskanjem dobička s pošteno konkurenco, bi morale biti na splošno koristna za družbo. Iz tega razloga se bo Skupina Konica Minolta obnašala družbeno odgovorno in bo vse svoje direktorje, uradnike in zaposlene jasno naučila tega duha iz  Listine poslovnega vedenja.

Višje vodstvo bo priznalo, da ima izpolnitev duha te Listine svojo vlogo in odgovornost. Prevzeti morajo pobudo in zagotovi, da vsi direktorji, uradniki in zaposleni v celoti razumejo to Listino. Poleg tega mora biti vodstvo stalno pozorno na mnenja notranjih in zunanjih strank in spodbujati izvajanje učinkovitih sistemov, da se zagotovi etično poslovno vedenje.


Koristni in varni izdelki.

Zavzemali se bomo za zasluženo zaupanje potrošnikov in strank z razvojem in zagotavljanjem družbeno koristnih izdelkov in storitvev z izredno pozornostjo na varnosti.


Poštene in transparentne poslovne dejavnosti.

V iskanju pravičnih in preglednih poslovnih dejavnosti bomo delovali v skladu z zakoni in drugimi predpisi in socialnimi uredbami, ki delujejo v skladu z mednarodnimi predpisi in statutom.


Komunikacija z družbo in razkrivanje informacij.

Komunicirali bomo z družbo na splošno ter razkrivali poslovne informacije na pošten in primeren način.


Varovanje okolja.

Priznavamo resnost svetovnih okoljskih vprašanj in delovali bomo prostovoljno in pozitivno za varstvo okolja.


Prispevek k družbi.

Iz  svetovnega vidika, bomo pozitivno prispevali družbi s spoštovanjem lokalnih običajev in kultur.


Spoštovanje do zaposlenih.

Prizadevamo si, da bi bilo življenje zaposlenih udobno in izpolnjujoče, z zagotavljanjem varnega delovnega okolja in spoštovanjem osebnosti in individualnosti vsakega zaposlenega. 


Odgovorna dejanja.

Da bi v primeru kršitve načel te listine, rešili problem, mora višje vodstvo raziskati vzroke za kršitve in razvoj reforme tako, da preprečil njeno ponovitev v skladu s postopki skladnosti podjetja. Takojšnje razkritje javnosti in natančne informacije ter pojasnilo glede kršitve morajo biti izvedene ter prevzem odgovornosti za kršitev. Dosledni in pošteni disciplinski ukrepi morajo biti sprejeti, vključno v zvezi z višjimi kadri kjer je to potrebno. 

Sprejeto 1. oktobra 2003.


Združevanje široke palete vrhunskih tehnologij

Konica Minolta je v zadnjih letih uveljavila edinstvene temeljne tehnologije, ki so gonilna sila za ustvarjanje novih vrednot sedanjega časa. Na podlagi dvanajstih ključnih tehnologij na štirih področjih – materiali, optika, upodabljanje in nano-izdelava. Konica Minolta združuje in povezuje te tehnologije in tako zagotavlja visoko dodano vrednost izdelkov in storitev na širšem trgu.

Hkrati si prizadevamo tudi za ustvarjanje novih podjetij, ki bi lahko postali stebri naslednje generacije in ki prevzemajo ukrepe, s katerimi oblikujejo nove vrednote na kritičnih področjih za prihodnjo družbo, kot so okolje, energija, zdravje in varnost.


Področje materiala

Materialno področje tehnologije prispeva k izboljševanju podobe odličnosti, trajnosti, občutljivosti in produktivnosti za take proizvode kot tudi barve materialov, organske elektronike in funkcionalni prikaz filmov. 

 

Področje optike

Optična tehnologija je nepogrešljiva za oblikovanje kompaktnih in zelo preciznih optičnih enot za večopravilne aparate in kamere ter optično merske enote, kot so tridimenzionalni merilni instrumenti in spektrofotometri. 

 

Področje nano-proizvodnje

To se nanaša na tehnologijo osnovne predelave za plastične in steklene leče, trdega diska na stekleni podlagi in optičnih enot za tiskalnike, da so kompaktni in zelo natančni. 

 

Področje upodabljanja

To se nanaša na obdelavo slik in sistema načrtovanja tehnologije za različne opreme in sisteme na področju informacij, medicine, industrije in zaznavanja v izpopolnjevanju podobe odličnosti, uporabnosti in hitrosti procesiranja.