150 let družbe Konica Minolta


Naša pot na področju inovacij upodabljanja se je začela pred 150 leti z vizijo, da stvari vidimo in počnemo drugače. Inovacije ustvarjamo v dobro družbe in sveta. Isti namen, ki nas je vodil takrat, nas vodi tudi zdaj. Ko obeležujemo 150. obletnico, je naša hvaležnost vsem deležnikom neizmerna. Nikoli ne smemo podcenjevati naše odločenosti, da prihodnost naredimo boljšo. Navdušeni nad tem kako daleč smo prišli vemo, da za nas ni omejitev, kako daleč lahko pri svojem poslanstvu še pridemo - ljudem in našemu planetu pomagati do blaginje.

   


Naša zgodovina

 
Naš izvor sega v leto 1873, ko je farmacevt Rokusaburo Sugiura začel s prodajo fotografskega in litografskega materiala v svoji trgovini v Konishiya Rokubē (začetki korporacije Konica).
 
Leta 1928 je Kazuo Tashima ustanovil podjetje Nichi-Doku Shashinki Shoten (pozneje znano kot Minolta Co., Ltd.) za proizvodnjo in prodajo fotoaparatov na Japonskem – že naslednje leto je predstavil svoj prvi izdelek, Nifcalette.
 
Do leta 2003, ko sta se podjetji Konica in Minolta združili v podjetje Konica Minolta, sta se obe podjetji uveljavili globalno, s številnimi inovacijami in preboji na področju upodabljanja (imaging).

Danes Konica Minolta deluje v Ameriki, Aziji in Pacifiku, Evropi, na Bližnjem vzhodu in v Afriki na naslednjih poslovnih področjih: IT StoritveDigitalna pisarna, Videonadzorne rešitveProfesionalni tisk, IoT tehnologija, Poslovne inovacije, Zdravstvo, Merilni inštrumenti, Tisk na tekstil, Materiali in komponente, Planetariji.
 

Mejniki:


Sporočilo predsednika

 
Evolucija v podjetje, ki je jasno zavezano reševanju družbenih vprašanj z uporabo tehnologij upodabljanja (imaging), razvitih in izpopolnjenih od naše ustanovitve pred 150 leti.
 
Zaradi pospešenega razvoja revolucionarnih inovacij v različnih panogah, ki ga je povzročila pandemija, vse hujših globalnih okoljskih problemov in družbenih delitev zaradi nasprotujočih si mnenj, živimo v času brez primere, ko se drastično spreminjajo vrednote in vedenjski vzorci ljudi ter tudi poslovno okolje.
 
Konica Minolta se v skladu s filozofijo ustvarjanje nove vrednosti (The Creation of New Value) še naprej odziva na družbene zahteve in si prizadeva za nove vrednote. Čeprav smo v novem obdobju sprememb, ostajamo nespremenjeni pri svoji zavezanosti k prispevanju trajnostni družbi na vseh področjih našega poslovanja s tehnologijami, ki smo jih razvili in izpopolnili v 150-letni zgodovini podjetja.
 
Verjamemo, da je prispevanje k uresničevanju trajnostne družbe, ali družbe v kateri lahko vsakdo živi z občutkom smisla in namena, edini način za doseganje trajnostne rasti. Z drugimi besedami, z delom za trajnost družbe lahko naredimo tudi naše podjetje bolj trajnostno.
 
Konica Minolta bo aktivno preoblikovala svoj poslovni portfelj (kot je predvideno v naši dolgoročni viziji in srednjeročnem poslovnem načrtu), ter iskreno prisluhnila vsem deležnikom, vključno s strankami, zaposlenimi, skupnostmi, delničarji in poslovnimi partnerji, da bi pomagala reševati globalna okoljska vprašanja, hkrati pa izboljšala kakovost življenja ljudi po vsem svetu.
 
Ob upoštevanju prihodnosti družbe v letu 2030 in pozneje, sem trdno odločen voditi preoblikovanje Konice Minolte v podjetje, ki je jasno zavezano reševanju družbenih vprašanj in ohraniti močno rast podjetja, ter tako izpolniti pričakovanja naših deležnikov.
 
Toshimitsu Taiko
Predsednik in glavni izvršni director, Konica Minolta, Inc.


Za Konico Minolto je danes glavni fokus 'digitalno delovno okolje', ki ga vključujemo v vsa naša poslovna področja.

 


 



PRIJAVA NA NOVICE!

Digitalizacija poslovanja dnevno prinaša spremembe v naše poslovanje. Zato je nujno, da smo na tekočem z vsemi inovacijami in napredkom. Le tako lahko poskrbimo, da bomo poslovali hitro, učinkovito, produktivno in konkurenčno.

Vabimo vas, da se prijavite na naše novice. Sporočila, ki jih pošiljamo so vezana na naša področja poslovanja, ki so:
- upravljanje poslovne vsebine,
- digitalizacija poslovanja,
- robotska avtomatizacija procesov,
- inteligentne video rešitve,
- rešitve za video analitiko,
- video kontrola kakovosti,
- optimizacija poslovnega tiskanja,
- rešitve za industrijski tisk,
- rešitve za produkcijski tisk
in so informativne (izobraževalne) narave.

Z vnosom svojih osebnih podatkov v prijavni obrazec dovoljujete obdelavo osebnih podatkov in soglašate s hrambo ter obdelavo vaših osebnih podatkov v okviru Splošne uredbe o varstvu podatkov (GDPR) in dovoljujete obveščanje preko elektronske pošte. Upravljalec osebnih podatkov, podjetje Konica Minolta Slovenija, se zavezuje, da bo vaše osebne podatke uporabljalo samo za neposredno trženje (pošiljanje splošnih novic o novostih, ugodnostih, ponudbah izobraževalnih seminarjev, novicah, dogodkih in drugih ponudbah).